Dobre praktyki w stacjonarnym sklepie odzieżowym

Dobre praktyki w stacjonarnym sklepie odzieżowym

Biorąc pod uwagę historię handlu, projektowanie wnętrz sklepowych jest stosunkowo młodą praktyką. Wyewoluowało wraz z rozwojem marketingu, kiedy producenci i sprzedawcy zrozumieli, że samo stworzenie produktu zaspokajającego podstawowe potrzeby nabywcy może nie wystarczyć, by w dobie rosnącej konkurencji oczarować konsumenta. Podaż zaczęła przewyższać popyt, produkty, usługi, a w końcu także miejsca ich oferowania zaczęły bić się o uwagę klienta. Tak powstał współczesny merchandising, zwany sztuką ekspozycji towaru, a w szerszym ujęciu całej przestrzeni handlowej. Co szczególnego ma do zaoferowania odzieżowym sklepom stacjonarnym?

Adidas ciekawostki

Adidas ciekawostki

Początkowo firma Adidas nazywała się Adi Dassler. Głównym symbolem marki Adidas są 3 paski. Co ciekawe prawo do ich używania Adolf Dassler zakupił w 1951 roku od fińskiej marki obuwniczej Karhu za 2 butelki whisky i 1600 euro.