Własny sklep internetowy – praktyczne porady

Własny sklep internetowy – praktyczne porady

Handel online w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. W 2021 roku liczba zarejestrowanych sklepów internetowych przekroczyła 45 tysięcy i stale rośnie. Szacuje się, że obecnie aż 7 na 10 Polaków chętnie wybiera możliwość robienia zakupów online. Nie ma co się dziwić – w porównaniu do tradycyjnych punktów usługowych jest to dużo wygodniejsza metoda. Bez wychodzenia z domu mamy dostęp do bogatego asortymentu w znacznie niższych cenach. Sprawdź, jak założyć sklep internetowy.

Kontener biurowy alternatywą dla małych firm. Sprawdzamy, czy można urządzić biuro w kontenerze?

Kontener biurowy alternatywą dla małych firm. Sprawdzamy, czy można urządzić biuro w kontenerze?

Prowadzisz niewielkich rozmiarów firmę lub jednoosobową działalność gospodarczą i marzysz o posiadaniu własnego biura, w którym będziesz przyjmować klientów? Jeśli nie stać Cię na długoterminowy wynajem lokalu lub zakup przestrzeni biurowej czy mieszkania pod biuro – koniecznie zainteresuj się rozwiązaniem, o którym wspominamy w tym artykule. O czym mowa? Kontenery biurowe! Są świetnym zamiennikiem dla klasycznej przestrzeni biurowej. Sprawdźcie, dlaczego warto wziąć pod uwagę kontener biurowy!

Z jakich elementów składają się opryskiwacze?

Z jakich elementów składają się opryskiwacze?

Rośliny są narażone na mnóstwo chorób, szkodników, czy chwastów, dlatego też każdy rolnik powinien zdawać sobie sprawę z tego, jak ważna jest ich ochrona. Istnieje wiele metod ich ochrony, ale najczęściej stosuje się ochronę chemiczną, w której wykorzystuje się opryskiwacz. Co to dokładnie za urządzenie i z czego się składa? Dowiedz się!

System CRM – dlaczego warto opierać na nim sprzedaż?

System CRM – dlaczego warto opierać na nim sprzedaż?

Komunikacja firmy z klientami ma ogromny wpływ na wyniki sprzedażowe, dlatego jej jakość musi być utrzymywana na najwyższym poziomie. Już od pierwszego kontaktu z odbiorcą zaczyna się budowanie relacji, które poskutkować powinno pierwszą sprzedażą. Jedna udana transakcja to w końcu wstęp do wielu kolejnych, dlatego zadowolenie klienta to kwestia absolutnie priorytetowa. Sprawnie przebiegająca komunikacja jest gwarancją wysokich ocen i pozytywnych rekomendacji od kontrahentów, jak jednak kontrolować jej jakość? Z pomocą przychodzą w tym miejscu specjalistyczne rozwiązania.