Własny sklep internetowy – praktyczne porady

Własny sklep internetowy – praktyczne porady

Handel online w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. W 2021 roku liczba zarejestrowanych sklepów internetowych przekroczyła 45 tysięcy i stale rośnie. Szacuje się, że obecnie aż 7 na 10 Polaków chętnie wybiera możliwość robienia zakupów online. Nie ma co się dziwić – w porównaniu do tradycyjnych punktów usługowych jest to dużo wygodniejsza metoda. Bez wychodzenia z domu mamy dostęp do bogatego asortymentu w znacznie niższych cenach. Sprawdź, jak założyć sklep internetowy.

System CRM – dlaczego warto opierać na nim sprzedaż?

System CRM – dlaczego warto opierać na nim sprzedaż?

Komunikacja firmy z klientami ma ogromny wpływ na wyniki sprzedażowe, dlatego jej jakość musi być utrzymywana na najwyższym poziomie. Już od pierwszego kontaktu z odbiorcą zaczyna się budowanie relacji, które poskutkować powinno pierwszą sprzedażą. Jedna udana transakcja to w końcu wstęp do wielu kolejnych, dlatego zadowolenie klienta to kwestia absolutnie priorytetowa. Sprawnie przebiegająca komunikacja jest gwarancją wysokich ocen i pozytywnych rekomendacji od kontrahentów, jak jednak kontrolować jej jakość? Z pomocą przychodzą w tym miejscu specjalistyczne rozwiązania.

Pozycjonowanie w e-commerce – na co zwrócić uwagę?

Pozycjonowanie w e-commerce – na co zwrócić uwagę?

Strony, które znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania są przez użytkowników odwiedzane najczęściej. Jednocześnie też cieszą się ich bardzo dużym zaufaniem. Odnosi się to do wszystkich stron www, także do sklepów internetowych. Najlepszym sposobem na poprawienie widoczności platformy e-commerce w wynikach wyszukiwania jest pozycjonowanie.

Co musisz zrobić, zanim zdecydujesz się na prowadzenie sklepu?

Co musisz zrobić, zanim zdecydujesz się na prowadzenie sklepu?

Własny sklep to bardzo popularny pomysł na biznes. Nie bez znaczenia jest tu fakt, że samo założenie sklepu nie wymaga specjalistycznej wiedzy, jest to więc krok dostępny praktycznie dla każdej osoby chętnej do zostania swoim własnym szefem. Jeśli jednak zastanawiasz się nad rozpoczęciem takiej działalności, przed podjęciem decyzji zastanów się dobrze, czy to na pewno dobre rozwiązanie dla Ciebie.

Dlaczego nigdy nie jest za późno na zmianę branży?

Dlaczego nigdy nie jest za późno na zmianę branży?

Każda wykonywana w pracy czynność jest już dla Ciebie rutyną, a monotonia odbiera Ci radość i satysfakcję z osiąganych wyników? A może po prostu czujesz, że Twoja kariera w pewnym momencie zwróciła się w niewłaściwym kierunku? Niezależnie od powodu, który sprawia, że rozważasz wprowadzenie w swoim zawodowym życiu zmian, pamiętaj o jednym – nigdy nie jest za późno na podjęcie takiej decyzji!

Reklama firmy na targach – jak przyciągnąć uwagę?

Reklama firmy na targach – jak przyciągnąć uwagę?

Targi, eventy branżowe oraz spotkania z absolwentami szkół. To doskonały sposób zarówno, aby zdobyć kontrahentów, nowych pracowników, jak i zareklamować swoją firmę. Dobrym sposobem jest wybranie się na takie targi czy spotkania. Jednak sama obecność nie wystarczy – trzeba jeszcze zwrócić na siebie uwagę. Jak to zrobić? Przeczytaj i sprawdź.