Udana grafika połową sukcesu – aktualne wymiary obowiązujące na Facebooku

Udana grafika połową sukcesu – aktualne wymiary obowiązujące na Facebooku

Grafiki na Facebooku to must have – zarówno na kontach prywatnych, jak i firmowych czy w grupach. O ich znaczeniu najlepiej świadczy fakt, że każdego dnia użytkownicy publikują tam miliony zdjęć, memów, obrazków, infografik i innych form graficznych. Muszą być nie tylko interesujące pod kątem wizualnym, ale przede wszystkim jakościowe i dostosowane do wymagań pod kątem wymiarów. Jakie są zalecenia? Sprawdź aktualne wymiary grafik, obowiązujące na Facebooku!

September Core Update 2022 – co się zmieniło?

September Core Update 2022 – co się zmieniło?

Aktualizacje algorytmów wprowadzanych przez Google mają na celu podwyższenie jakości wyników wyszukiwania – do użytkowników wyszukiwarki ma docierać wartościowa treść, którą rzeczywiście chcieli znaleźć. Tak też stało się w we wrześniu. To wtedy wdrożono September Core Update 2022 – aktualizację algorytmu, która może znacząco wpłynąć na ruch na stronie.

Inwestycja w gadżety firmowe – dlaczego to dobry pomysł i jak wpływa na relacje z klientami

Inwestycja w gadżety firmowe – dlaczego to dobry pomysł i jak wpływa na relacje z klientami

Widoczny od kilku lat intensywny rozwój marketingu elektronicznego spowodowany jest powszechnym dostępem do Internetu oraz ogromnym potencjałem reklamowym, jaki niesie ze sobą to medium. W związku z tym, tradycyjne formy marketingu straciły nieco na popularności. Niemniej jednak, nadal wpływają one bardzo pozytywnie na relacje w biznesie. A jednym z najskuteczniejszych sposobów reklamowania naszych towarów bądź usług są gadżety firmowe. Każdy przedsiębiorca decydujący się na otworzenie swojego biznesu jest w pełni świadomy obowiązków, z którymi będzie musiał mierzyć się na co dzień. A jednym z nich jest opracowanie skutecznej strategii marketingowej, adekwatnej do wysokości dostępnego budżetu. Elementem takiej strategii zdecydowanie wartym uwagi są gadżety firmowe. Takie artykuły promocyjne produkowane są masowo za niewielkim kosztem, a badania pokazują, że koszt ten zwraca się nawet z nawiązką.

Gadżety ekologiczne – prężnie rozwijająca się gałąź branży reklamowej

Gadżety ekologiczne – prężnie rozwijająca się gałąź branży reklamowej

Ekologia oraz zrównoważony rozwój w przedsiębiorstwach to coraz popularniejszy temat umożliwiający kształtowanie znacznie lepszych wyników sprzedażowych, ale naturalnie po pewnej optymalizacji. Gadżety ekologiczne odgrywają bardzo ważną rolę w promocji przedsięwzięć EKO i zachęcają grupy docelowe do testowania produktów lub usług. Dlaczego gadżety ekologiczne to tak szybko rozwijająca się pozycja w branży reklamowej? Jakie zyski przynoszą przedsiębiorstwom nastawionym na zrównoważony rozwój? Czy faktycznie podnoszą wyniki sprzedażowe? Poniżej kilka praktycznych wyjaśnień.

Jak zrobić plakat reklamowy, aby przyciągał uwagę odbiorców?

Jak zrobić plakat reklamowy, aby przyciągał uwagę odbiorców?

Marketing jest dynamiczną dziedziną. Jeszcze kilkanaście lat wstecz reklama bazowała w dużej mierze na tradycyjnych nośnikach tj. broszury i ulotki. W dzisiejszych czasach skupia się głównie na mediach społecznościowych i świecie wirtualnym. W dobie rozwoju pewne formy reklamy pozostają jednak kluczowe. Wśród nich znajduje się plakat reklamowy. Jak zaprojektować go, aby stał się atrakcyjny dla odbiorcy?

Aplikacje mobilne dedykowane programom lojalnościowym – co należy wiedzieć?

Aplikacje mobilne dedykowane programom lojalnościowym – co należy wiedzieć?

Aplikacje mobilne a stałe zagościły w naszej codzienności. Większość firm je posiada, umożliwiając swoim użytkownikom łatwiejszy dostęp do internetowych społeczności, programów lojalnościowych, śledzenia przesyłek, tworzenia lub edytowania treści. Jednak jaka jest ich historia? Kiedy powstała pierwsza aplikacja mobilna i do jakich działań z punktu widzenia sprzedaży można ją wykorzystać?

Pozycjonowanie lokalne Kraków

Pozycjonowanie lokalne Kraków

Pozycjonowanie lokalne Kraków Szukasz skutecznej metody na promocję swoich produktów? Pozycjonowanie w Krakowie i innych miastach czy regionach lub dzielnicach, oferowane m.in. przez freelancera SEO – Mateusza Kozłowskiego, działającego również w stolicy...
Dlaczego warto zainwestować w teksty pisane przez copywritera?

Dlaczego warto zainwestować w teksty pisane przez copywritera?

O tym, że reklama jest dźwignią handlu, wiadomo od tysięcy lat. Dziś biznes przeniósł się do sieci, dlatego też tak istotne są działania marketingowe wymierzone w użytkowników internetu. Niepisana zasada internetu mówi, że jeśli nie ma Ciebie w sieci, to znaczy, że nie istniejesz. Jest to szczególnie mocno widoczne wśród przedsiębiorców i firm, które dzięki internetowi są w stanie dotrzeć do ogromnej grupy docelowej swoich potencjalnych klientów. Aby to zrobić trzeba jednak zaprezentować się w sieci, z jak najlepszej strony. Od tego właśnie jest copywriting i copywriterzy.

Jak wykonać badania UX? Na co zwrócić uwagę?

Jak wykonać badania UX? Na co zwrócić uwagę?

Projektanci UX muszą przeprowadzać badania umożliwiające lepsze rozpoznanie kluczowych cech użytkowników. Charakterystyka grupy docelowej okazuje się najczęściej krytyczna dla powodzenia większości projektów komercyjnych i wpływa na podniesienie wskaźnika konwersji sprzedaży. Czym są badania UX, w jaki sposób się je prowadzi i z czym się wiąże analiza danych? Poniżej krótki poradnik dla początkujących projektantów.