Własny sklep internetowy – praktyczne porady

Własny sklep internetowy – praktyczne porady

Handel online w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. W 2021 roku liczba zarejestrowanych sklepów internetowych przekroczyła 45 tysięcy i stale rośnie. Szacuje się, że obecnie aż 7 na 10 Polaków chętnie wybiera możliwość robienia zakupów online. Nie ma co się dziwić – w porównaniu do tradycyjnych punktów usługowych jest to dużo wygodniejsza metoda. Bez wychodzenia z domu mamy dostęp do bogatego asortymentu w znacznie niższych cenach. Sprawdź, jak założyć sklep internetowy.

System CRM – dlaczego warto opierać na nim sprzedaż?

System CRM – dlaczego warto opierać na nim sprzedaż?

Komunikacja firmy z klientami ma ogromny wpływ na wyniki sprzedażowe, dlatego jej jakość musi być utrzymywana na najwyższym poziomie. Już od pierwszego kontaktu z odbiorcą zaczyna się budowanie relacji, które poskutkować powinno pierwszą sprzedażą. Jedna udana transakcja to w końcu wstęp do wielu kolejnych, dlatego zadowolenie klienta to kwestia absolutnie priorytetowa. Sprawnie przebiegająca komunikacja jest gwarancją wysokich ocen i pozytywnych rekomendacji od kontrahentów, jak jednak kontrolować jej jakość? Z pomocą przychodzą w tym miejscu specjalistyczne rozwiązania.

Pozycjonowanie w e-commerce – na co zwrócić uwagę?

Pozycjonowanie w e-commerce – na co zwrócić uwagę?

Strony, które znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania są przez użytkowników odwiedzane najczęściej. Jednocześnie też cieszą się ich bardzo dużym zaufaniem. Odnosi się to do wszystkich stron www, także do sklepów internetowych. Najlepszym sposobem na poprawienie widoczności platformy e-commerce w wynikach wyszukiwania jest pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych

Na świecie istnieje ponad 1,5 miliarda stron internetowych. Co sekundę powstają nowe. Nieskończona ilość tematów i jeden wspólny cel… Zdobyć jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwarek. Nieważne czy prowadzimy osobistego bloga, sklep, portal czy stronę firmową. Każdy pragnie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Masz fajny pomysł lub produkt, który chcesz pokazać światu? Pozycjonowanie stron pomoże Ci dotrzeć na szczyt