aplikacje, internet, marketing
Aplikacje mobilne a stałe zagościły w naszej codzienności. Większość firm je posiada, umożliwiając swoim użytkownikom łatwiejszy dostęp do internetowych społeczności, programów lojalnościowych, śledzenia przesyłek, tworzenia lub edytowania treści. Jednak jaka jest ich historia? Kiedy powstała pierwsza aplikacja mobilna i do jakich działań z punktu widzenia sprzedaży można ją wykorzystać?
marketing, pozycjonowanie
Pozycjonowanie lokalne Kraków Szukasz skutecznej metody na promocję swoich produktów? Pozycjonowanie w Krakowie i innych miastach czy regionach lub dzielnicach, oferowane m.in. przez freelancera SEO – Mateusza Kozłowskiego, działającego również w stolicy...
internet, marketing, porady
O tym, że reklama jest dźwignią handlu, wiadomo od tysięcy lat. Dziś biznes przeniósł się do sieci, dlatego też tak istotne są działania marketingowe wymierzone w użytkowników internetu. Niepisana zasada internetu mówi, że jeśli nie ma Ciebie w sieci, to znaczy, że nie istniejesz. Jest to szczególnie mocno widoczne wśród przedsiębiorców i firm, które dzięki internetowi są w stanie dotrzeć do ogromnej grupy docelowej swoich potencjalnych klientów. Aby to zrobić trzeba jednak zaprezentować się w sieci, z jak najlepszej strony. Od tego właśnie jest copywriting i copywriterzy.
internet, marketing, rozwój
Projektanci UX muszą przeprowadzać badania umożliwiające lepsze rozpoznanie kluczowych cech użytkowników. Charakterystyka grupy docelowej okazuje się najczęściej krytyczna dla powodzenia większości projektów komercyjnych i wpływa na podniesienie wskaźnika konwersji sprzedaży. Czym są badania UX, w jaki sposób się je prowadzi i z czym się wiąże analiza danych? Poniżej krótki poradnik dla początkujących projektantów.
firmy internetowe, marketing, rozwój
Efekty influencer marketingu – jak są mierzone i czy się opłacają? Na to pytanie trzeba odpowiedzieć pozytywnie. Oczywiście, efekty influencer marketingu są mierzalne i nie trzeba na nie wcale długo czekać.
marketing, porady, pozycjonowanie, praca
Aby zdobyć zainteresowanie potencjalnych Klientów i przebić się pośród konkurencji, kampanie Google Ads stały się dla wielu firm porządkiem dziennym. Jak wiadomo, jest to jedna z najskuteczniejszych form reklamowania się w sieci.
firmy, marketing, porady, rozwój
W dzisiejszych czasach w wielu dziedzinach życia bezsprzecznie króluje Internet. Wraz ze spadkiem popularności tradycyjnych analogowych metod prezentacji wzrasta siła sieci. Organizacje, które chcą kontynuować, bądź osiągnąć sukces powinny skupić się na promowaniu i budowaniu swojej marki oraz prezentowaniu produktów i usług w Internecie. Z pewnością dobrym przepisem na sukces w tym wymiarze jest współpraca z gronem specjalistów agencji marketingowych, a taka kooperacja może przynieść szereg korzyści. Poznaj, czym zajmuje się profesjonalna agencja marketingowa i jak może ona pomóc w odniesieniu sukcesu firmy w sieci.
firmy internetowe, internet, marketing, praca
Handel online w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. W 2021 roku liczba zarejestrowanych sklepów internetowych przekroczyła 45 tysięcy i stale rośnie. Szacuje się, że obecnie aż 7 na 10 Polaków chętnie wybiera możliwość robienia zakupów online. Nie ma co się dziwić – w porównaniu do tradycyjnych punktów usługowych jest to dużo wygodniejsza metoda. Bez wychodzenia z domu mamy dostęp do bogatego asortymentu w znacznie niższych cenach. Sprawdź, jak założyć sklep internetowy.
aplikacje, internet, marketing, praca
Komunikacja firmy z klientami ma ogromny wpływ na wyniki sprzedażowe, dlatego jej jakość musi być utrzymywana na najwyższym poziomie. Już od pierwszego kontaktu z odbiorcą zaczyna się budowanie relacji, które poskutkować powinno pierwszą sprzedażą. Jedna udana transakcja to w końcu wstęp do wielu kolejnych, dlatego zadowolenie klienta to kwestia absolutnie priorytetowa. Sprawnie przebiegająca komunikacja jest gwarancją wysokich ocen i pozytywnych rekomendacji od kontrahentów, jak jednak kontrolować jej jakość? Z pomocą przychodzą w tym miejscu specjalistyczne rozwiązania.
internet, marketing, pozycjonowanie
Strony, które znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania są przez użytkowników odwiedzane najczęściej. Jednocześnie też cieszą się ich bardzo dużym zaufaniem. Odnosi się to do wszystkich stron www, także do sklepów internetowych. Najlepszym sposobem na poprawienie widoczności platformy e-commerce w wynikach wyszukiwania jest pozycjonowanie.
marketing, porady, praca
Własny sklep to bardzo popularny pomysł na biznes. Nie bez znaczenia jest tu fakt, że samo założenie sklepu nie wymaga specjalistycznej wiedzy, jest to więc krok dostępny praktycznie dla każdej osoby chętnej do zostania swoim własnym szefem. Jeśli jednak zastanawiasz się nad rozpoczęciem takiej działalności, przed podjęciem decyzji zastanów się dobrze, czy to na pewno dobre rozwiązanie dla Ciebie.
firmy internetowe, marketing, praca
Każda wykonywana w pracy czynność jest już dla Ciebie rutyną, a monotonia odbiera Ci radość i satysfakcję z osiąganych wyników? A może po prostu czujesz, że Twoja kariera w pewnym momencie zwróciła się w niewłaściwym kierunku? Niezależnie od powodu, który sprawia, że rozważasz wprowadzenie w swoim zawodowym życiu zmian, pamiętaj o jednym – nigdy nie jest za późno na podjęcie takiej decyzji!