Sprawdź: najnowsze trendy w e-commerce!

Sprawdź: najnowsze trendy w e-commerce!

Rozwój branży e-commerce jest niezwykle dynamiczny. Na rynku nieustannie pojawiają się nowi gracze, którzy przenoszą swój biznes stacjonarny do sieci, rozwijają swoje marki albo budują je od podstaw. Interesuje Cię ten sektor? Sprawdź więc najnowsze trendy w e-commerce!

Dlaczego starszym osobom ciężko jest przyswoić nowinki technologiczne?

Dlaczego starszym osobom ciężko jest przyswoić nowinki technologiczne?

Internet, aplikacje, zaawansowane oprogramowanie oraz sprzęt – postęp technologiczny widoczny jest w wielu aspektach życia. Obecnie wiele młodych osób nie wyobraża sobie świata bez internetu oraz dostępu do różnych technologicznych gadżetów i udogodnień. Jak jednak starsze osoby odnajdują się w tej cyfrowej rzeczywistości? Wszystko zależy od motywacji, a także faktycznej potrzeby wykorzystania.

Ciekawostki o kasyno online w Polsce

Ciekawostki o kasyno online w Polsce

Ostatnie kilkanaście lat było zupełnie przełomowe dla całej branży hazardowej na świecie i w naszym kraju. Powszechny dostęp do internetu pozwolił kasynom na przeniesienie działalności do sieci, co otworzyło kompletnie nowy rozdział w historii gier losowych. Obecnie możemy oddać się swojej ulubionej rozrywce, nie opuszczając progu własnego domu, korzystając jedynie z komputera lub też urządzenia mobilnego.

Własny sklep internetowy – praktyczne porady

Własny sklep internetowy – praktyczne porady

Handel online w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. W 2021 roku liczba zarejestrowanych sklepów internetowych przekroczyła 45 tysięcy i stale rośnie. Szacuje się, że obecnie aż 7 na 10 Polaków chętnie wybiera możliwość robienia zakupów online. Nie ma co się dziwić – w porównaniu do tradycyjnych punktów usługowych jest to dużo wygodniejsza metoda. Bez wychodzenia z domu mamy dostęp do bogatego asortymentu w znacznie niższych cenach. Sprawdź, jak założyć sklep internetowy.

System CRM – dlaczego warto opierać na nim sprzedaż?

System CRM – dlaczego warto opierać na nim sprzedaż?

Komunikacja firmy z klientami ma ogromny wpływ na wyniki sprzedażowe, dlatego jej jakość musi być utrzymywana na najwyższym poziomie. Już od pierwszego kontaktu z odbiorcą zaczyna się budowanie relacji, które poskutkować powinno pierwszą sprzedażą. Jedna udana transakcja to w końcu wstęp do wielu kolejnych, dlatego zadowolenie klienta to kwestia absolutnie priorytetowa. Sprawnie przebiegająca komunikacja jest gwarancją wysokich ocen i pozytywnych rekomendacji od kontrahentów, jak jednak kontrolować jej jakość? Z pomocą przychodzą w tym miejscu specjalistyczne rozwiązania.

Pozycjonowanie w e-commerce – na co zwrócić uwagę?

Pozycjonowanie w e-commerce – na co zwrócić uwagę?

Strony, które znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania są przez użytkowników odwiedzane najczęściej. Jednocześnie też cieszą się ich bardzo dużym zaufaniem. Odnosi się to do wszystkich stron www, także do sklepów internetowych. Najlepszym sposobem na poprawienie widoczności platformy e-commerce w wynikach wyszukiwania jest pozycjonowanie.